Exposició de dibuixos de Roger Ibáñez per al còmic El Déu Salvatge

Roger és el cognom amb què l’autor Roger Ibáñez (Barcelona, 1977) signa els seus treballs. Entre el 1991 i el 1995 estudia a l’Escola de Còmic Joso. El 1993 realitza diverses històries curtes en col·laboració amb el guionista Albert García que apareixen al fanzine GÑ! El 1994 guanya el primer concurs màniga de Norma Editorial. Tot i els seus començaments com a dibuixant de màniga, no obstant, el seu estil ha anat incorporant múltiples influències i ha anat allunyant-se del gènere. Entre 1994 i 1996 publica històries curtes a Otaku (amb guions d’Albert García i de Raule) ia Sukube (amb guions de Núria Peris). A partir d’aquesta col·laboració amb Raule, les seves trajectòries aniran lligades i donaran com a resultat la sèrie de gènere negre Jazz Maynard. Amb Zidrou com a guionista ha publicat ¿Quién le zurcía los calcetines al rey de Prusia mientras estaba en la guerra?

Una exposició on podreu veure el procés creatiu de l’autor per la seva obra El Déu Salvatge. Disseny de personatges, esbossos, llapis, tintes i arts finals. També podreu gaudir d’obres per a diferents projectes. Un gran luxe que les persones amants del còmic no podeu deixar passar.

Del 10 de juny fins el 20 de juliol. SALA D’ACTES | Horari obertura de la biblioteca